* De klacht of het bezwaar wordt door Wensink Koster Bewind in ontvangst genomen.
* De bewindvoerder toetst of de klacht ontvankelijk is en door rechthebbende of op verzoek van rechthebbende is ingediend.
Klachten ingediend door andere partijen dan rechthebbende worden niet ontvankelijk verklaard.
Een klacht die al bij de kantonrechter is geweest, zal ook niet ontvankelijk worden verklaard.
* De bewindvoerder zal binnen 1 week na binnenkomst van de klacht contact opnemen met rechthebbende. In beginsel zal de bewindvoerder proberen samen met rechthebbende tot een oplossing te komen.
* Indien tussen de bewindvoerder en rechthebbende geen oplossing tot stand komt, zal de klacht worden doorgestuurd naar de kantonrechter.
* De ontvangst van de klacht zal schriftelijk bevestigd worden.
Ook de oplossing tussen bewindvoerder en rechthebbende of de uitkomst van de klacht bij de kantonrechter zal schriftelijk bevestigd worden.
* De bewindvoerder van Wensink Koster Bewind is verantwoordelijk voor de voortgangscontrole van de klachtenafhandeling.
De bewindvoerder zal twee weken na afhandeling van de klacht telefonisch contact opnemen voor een evaluatie.
Deze evaluatie wordt schriftelijk bevestigd.
Samen werken aan financiele rust
Bereikbaarheid
Tussen 9.00 en 11.00 uur zijn wij telefonisch bereikbaar voor klanten
Esther Wensink
ma, di, wo en do
Gerjan Koster
ma, di, do en vrij
Haartsestraat 22
7121 CX Aalten
Postbus 74
7120 AB Aalten
Lees verder
Wensink Koster Bewind is lid van de brancheorganisatie
Alle rechten voorbehouden | Wensink Koster Bewind
Design: Manon Sprenkeler Design | Realisatie: Frank Brinks Online resultaat